Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

Οι μεγάλοι έρωτες δεν φοράνε νυφικό

Σας έχει τύχει ποτέ να ερωτευθείτε με την πρώτη ματιά? Ακαριάια,κεραυνοβόλα,και ανεπιστρεπτί? Εμενα,λοιπόν,μου έτυχε!!
Ήταν πέρσι το καλοκαίρι,στο καράβι της επιστροφής από Μύκονο (καθότι είμαστε και Νεοέλληνες...).
Επέστρεφα,λοιπόν,από το νησί,μαυρισμένη,ξεκούραστη,έχοντας γεμίσει τις μπαταρίες μου μετά από 3 εβδομάδες παραμονής στον κυκλαδίτικο ήλιο,όταν...τα μάτια μου έπεσαν πάνω του.
Στεκόταν εκεί,και ήταν σαν να με περίμενε. Εμένα. Μόνο εμενα. Σε καμία άλλη δεν θα μπορούσε να δοθεί τόσο απόλυτα,τόσο ολοκληρωτικά,από την πρώτη κιόλας στιγμή,από την πρώτη ματιά.
Και αυτό έγινε γιατί μονον εγώ υπήρξα ικανή να καταλάβω το τι είχε να προσφέρι σε μια γυναίκα.
'Ετσι ξεκίνησε ένας έρωτας μεγάλος,ένας έρωτας που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα,ένας έρωτας που έχει μπει πλέον τόσο μέσα στο είναι μου όσο κι εγώ στο δικό του...

Πορευόμαστε μαζί σε αυτόν τον "όμορφο κόσμο,ηθικό,αγγελικά πλασμένο", σε αυτή τη ζωή που κάθε άλλο παρα παραμυθένια είναι. Και είναι μαζί μου,και είμαι μαζί του,ακριβώς για να θυμίζει ο ένας στον άλλο αυτή την τόσο πικρή μα και τόσο μεγάλη αλήθεια:

Οι Μεγάλοι Έρωτες Δεν Φοράνε Νυφικό.


ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία - και κατά μία έννοια,η "βοήθειά" μου ακριβώς τη στιγμή που τη χρειαζόμουνα...

1 σχόλιο:

goga είπε...

Αυτό ξαναπές το...